Plastikos chirurgas: „Mums svarbus optimalus kainos ir kokybės santykis“
„Kodėl jūsų teikiamos paslaugos yra pigesnės nei kitose klinikose, nors savo pacientams rodote išskirtinį dėmesį ir teikiate kvalifikuotas paslaugas konsultacijų metu, operuojant ir pooperaciniu laikotarpiu?“ – tai vienas klausimų, kuriuos dažnai girdi Respublikinėje Klaipėdos ligoninėje dirbantys plastikos chirurgas Vytautas Jankūnas.
Anot V. Jankūno, dažnai pacientai mano, kad įvardinta kaina už teikiamas paslaugas – tai plastikos chirurgų atlyginimas už operaciją.
„Bet juk operacija, kaip taisyklė, trunka vieną ar kelias valandas ir tai yra tik nedidelė gydytojo pacientui skiriamo laiko dalis. Įprastai į paslaugų – operacijos ar procedūros kainą įskaičiuojamas ir pasiruošimo etapo – konsultacijų, tyrimų vertė, taip pat – gydymas stacionare ir reabilitacinis laikotarpis su konsultacijomis po operacijos. Visa tai yra būtina, kad galėtume tinkamai įvertinti galimas grėsmes prieš operaciją ir užkirsti kelią galimoms komplikacijoms po operacijos. Taip pat nederėtų pamiršti, kad į plastikos chirurgų paslaugų kainą įeina ir kitų gydymo įstaigos specialistų – anasteziologo, slaugių, sanitarių darbo įvertinimas.“
Respublikinės Klaipėdos ligoninės Plastinės chirurgijos skyriaus pacientams visos paslaugos – nuo konsultacijų ir būtinų tyrimų iki reabilitacijos – teikiamos vienoje vietoje: čia pacientams užtikrinama asmeninė pagalba ir slauga visą parą, įrengtos komfortiškos palatos, bevielis interneto ryšys neleis pasijusti izoliuotais nuo pasaulio. Pooperaciniu laikotarpiu pacientus pagal plastikos chirurgų nurodymus prižiūri gydytojai reabilitologai.
Žinia, bet kokios prekės ar paslaugos kainą pirmiausia lemia savikaina: kuo savikaina didesnė, tuo paslaugos ar prekės kokybė yra aukštesnė. Kainos dydį įtakoja ir teikiamų paslaugų paklausa bei papildomos veiklos sąnaudos, tarp jų – išlaidos savireklamai ir įvaizdžiui.
Uostamiesčio plastikos chirurgas, turintys užpildytus planinių operacijų grafikus keliems mėnesiams į priekį, savo pagrindiniu tikslu vadina pacientų poreikių ir lūkesčių išpildymą. Pasak gydytojo V. Jankūno, orientuojantis į optimalų kainos ir kokybės santykį, taikomi pažangiausi metodai, naudojama moderniausia įranga, vertinama ilgametė medikų patirtis, aukštas kvalifikacijos lygis, visaapimanti ir komfortiška pacientų priežiūra. Visa tai garantuoja aukščiausią teikiamų paslaugų kokybę ir didina plastinių operacijų savikainą, bet ne kainą.
„Dirbdami daugiaprofilinėje Respublikinėje Klaipėdos ligoninėje, konkuruojame su kitomis klinikomis orientuodamiesi į paslaugų kokybę, o ne pelną ar į rinkodarą, todėl mūsų pacientams netenka papildomai dengti kitų išlaidų. Konsultuojamės su reklamos specialistais ir renkamės efektyviausius rinkodaros kanalus su mažiausiomis sąnaudomis“,- sakė plastikos chirurgas.
Plastikos chirurgas
V. Jankūnas įsitikinęs, kad renkantis plastikos chirurgą paslaugų kaina ne visada gali garantuoti aukštą kokybę: „Mes nuoširdžiai džiaugiamės, kad puikiai veikia efektyviausia reklamos forma, leidžianti mums išlaikyti aukštą paslaugų savikainą, bet ne didinti kainų ir išlikti konkurencingais rinkoje – tai pacientų atsiliepimai apie mūsų žinias, patirtį ir darbo rezultatus, sklindantys iš lūpų į lūpas.“
Registracija vykdoma ir išsami informacija teikiama mob. tel. +370 687 17553 ir el.p.jankunas@plastikoschirurgai.lt
Į asmeninę konsultaciją galite užsiregistruoti jums patogiu būdu
Telefonu: +370 687 175 53 arba el. paštu: jankunas@plastikoschirurgai.lt